FAQ

Outdoorová reklama dosahuje podľa zahraničných prieskumov najvyššiu efektivitu vzhľadom na vynaložené prostriedky (ROI – Return On Investment). Prostriedky vložené do out of home teda dokážu zabezpečiť najvyššiu návratnosť investície a majú niektoré výhody oproti tradičným médiám, ktoré zvyšujú ich zapamätateľnosť a efektivitu odovzdania posolstva.
Out of home reklama zasahuje cieľovú skupinu mimo domova, cestou do práce, vo voľnom čase, 24 hodín denne. Veľké formáty a reklamné plochy zanechávajú silný dojem, zatiaľ čo reklama na dopravných prostriedkoch ťaží predovšetkým zo svojej mobility a zásahu širokej oblasti. Vonkajšia reklama sa dá jednoducho zacieliť na konkrétne oblasti a vybrané cieľové skupiny. Outdoorové nosiče sa nachádzajú všade okolo nás a nie je možné ich vypnúť alebo sa im vyhnúť.
Vonkajšia reklama (OOH) je plnohodnotné médium, ku ktorému treba pristupovať individuálne. V mnohých prípadoch má pomerne krátky čas na odovzdanie reklamného posolstva, preto je dôležité klásť najvyšší dôraz na dobrú čitateľnosť a zrozumiteľnosť posolstva. Konkrétne špecifiká sa líšia podľa konkrétneho formátu (billboard, bigboard, citylight, doublebig alebo nálepka na autobuse). Nájdete ich na tomto webe v sekcii Produkty v samostatne stiahnuteľnom PDF formáte alebo sa informujte priamo u nášho klientského tímu, sekcia Kontakt.
Najvhodnejší spôsob je zrealizovanie celoslovenskej OOH kampane, v ktorej budete kombinovať reklamu na plochách s reklamou na dopravných prostriedkoch. V závislosti od výšky rozpočtu vám v BigMedii navrhneme najoptimálnejšie riešenie outdoorovej kampane v rámci celého Slovenska alebo konkrétnych regiónov a vypracujeme pre vás návrh najvhodnejších nosičov vzhľadom na váš produkt a vašu cieľovú skupinu.